پس از پيروزي مقابل ملي‌حفاري، هاشمی:
 
بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 29 اسفند 1389برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : مهدی طرفی

سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام پس از پيروزي تيمش مقابل ملي‌حفاري در رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: در بازي رفت هم مقابل اين تيم بازي بسيار سختي انجام داديم و در اين بازي نيز چون حريف از امتياز ميزباني برخوردار بود توانست در بسياري از زمان بازي ما را اذيت كند و تحت فشار قرار دهد.


مصطفي هاشمي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي ايسنا در خوزستان اظهار كرد: تيم ما در مواقعي از بازي شانس آورد و اين موضوع باعث شد كه نتيجه بازي به سود ما بچرخد وگرنه بازي بسيار پاياپايي بود و مشخص بود كه مربي حريف تمرينات بسيار خوبي با تيمش داشته است.


وي بيان‌كرد: حريف از بازيكنان بسيار خوبي برخوردار بود و در بعضي مواقع عرصه را بر ما تنگ مي‌كرد. من باز هم اعتقاد دارم كه شانس آورديم و پيروز ميدان شديم. در هر صورت فكر مي‌كنم كه بسكتبال امروز روي خوشش را به ما نشان داد.


سرمربي تيم بسكتبال پتروشيمي بندرامام افزود: براي تيم ما كه در فكر قهرماني است تمام بازي‌ها سخت است و اصلا فكر نمي‌كنم كه تيم مقابل ما ضعيف و يا قوي است. عادت كرده‌ام تمام بازي‌ها را بسيار سخت فرض كنم و سعي مي‌كنيم كه از همان ابتدا با محكم كاركردن عرصه را بر حريف تنگ كنيم.


وي اظهار كرد: مقابل هر تيمي كه بازي كنيم هيچ موقع تيم را از قبل برنده نمي‌دانم و بازيكنانم را ياد دادم كه بايد در هر بازي سخت تلاش كنند.


هاشمي گفت: تيم ما چون جز مدعيان قهرماني است بايد براي رسيدن به هدف خود بسيار سخت تلاش كند. براي اين كه به اين موفقيت برسيم بايد بسيار بيشتر از آن چيزي كه تاكنون تمرين كرده‌ايم تلاش كنيم. اميدوارم كه اگر حق‌مان قهرماني است به حق‌مان برسيم.


وي درخصوص داوري بازي گفت: من به داوري بازي كاري ندارم و در اين خصوص هيچ حرفي نمي‌زنم ولي از بازيكنان تيمم به خاطر اين كه در هر بازي تلاش مي‌كنند بسيار ممنون هستم.


انتهاي پيام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 39010
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین